Zwrot towarów w Polsce

Korzystne ceny

Korzystne ceny

Wysyłka od 299 zł zdarma

Wysyłka od 299 zł zdarma

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

  • Home
  • Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

01

W jakim terminie od potwierdzenie zamówienia towar zostanie odesłany?

Towar, który w e-shopie jest oznaczony Na magazynie, z reguły jest wysyłany w następnym dniu roboczym. Tylko w sytuacji, kiedy wybierzesz płatność przelewem, czekamy na uznanie kwoty na naszym rachunku.

O ile towar jest określony jako Brak na stanie – na zamówienie, zamówiony wyrób będziemy zamawiali w produkcji, o ile czas produkcji przekroczy 5 dni roboczych, poinformujemy Cię o zakładanej dacie, kiedy towar będzie do dyspozycji. W przypadku materiału kupowanego (np. KONG) może się zdarzyć, że będziesz czekał nieco dłużej, zawsze jednak będziesz miał możliwość zamówienie zmienić lub anulować.

02

Co robić, jeżeli zamówię nieodpowiedni wyrób?

Jeżeli stwierdzisz to natychmiast po odesłaniu zamówienia, wystarczy odpowiedzieć na potwierdzenie zamówienia, które nadejdzie pocztą elektroniczną, i zamówienie zmienić lub anulować.

Jeżeli stwierdzisz to dopiero po rozpakowaniu paczki, masz przez 14 dni od zawarcia zamówienia możliwość odstąpienia od umowy. W tym przypadku prosimy o wypełnienie odstąpienie-konsumenta-od-umowy-kupna.doc i odesłać go razem z towarem pod adresem: Lanex, sklep zakładowy, Hlučínská 727/2, 747 23 Bolatice. Formularz można przesłać także e-mailem pod adresem prodejna@lanex.cz z informacją o przesłaniu paczki.

Jeżeli będziesz chciał towar wymienić, napisz nam, za jaki, o ile nic nie wybierzesz, zwrócimy Ci pieniądze na konto.

ARSY line - tworzenie stron i sklepów internetowych